Foiled Liner Ruby Slippers

Jag köpte en eyeliner från eleven.se för några dagar sedan, och här kommer lite swatches på den!


Den heter Ruby Slippers, och färgen är underbart sammetsröd! Den glider lätt på huden, känns som sammet, och är helt enkelt superb!
Det jag tyckte var lite tråkigt med denna lilla penna är att den inte verkar hålla sådär superbra. Den höll sig många timmar i lördags med puder över, men utan puder smetar den gärna (och pudret mattar tyvärr ner den fina metalliceffekten). Och priset är ju inte helt överkomligt tyvärr. 180 kronor gav jag för den lilla raingen på eleven! Men den är ju onekligen fin....!


De många timmarna i lördags var förresten ett biobesök på Ica age 3! Den var sjukligt rolig!
Hoppas att alla haft en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kan inte en röd ögonskugga ta pudrets plats, så fixerar du pennan men dämpar inte färgen? Kanske kan funka?

2009-07-06 @ 16:23:58
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: Therése

Marie: Jo, men problemet är att jag inte har den perfekta röda...! Jag har bara en matt knallröd ögonskugga, och en matt mörkröd ögonskugga, och det är metalliceffekten i den där röda färgen som jag gillar! Men det kanske går att ta någon lös skugga ovanpå...? Jag får kolla lite! :)

2009-07-07 @ 10:33:31
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Emma P

Riktigt riktigt snyggt, synd att hållbarheten är sådär. Antar att du hade primer under, annars kan ju det hjälpa upp hållbarheten. Alternativt en annan primer..?

2009-07-09 @ 12:39:33
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0