Snabba puckar på eleven!

Igår vid tvåtiden på dagen lade jag en beställning på eleven.se, och idag klockan kvart i tre så fick jag sms om att jag kunde hämta ut paketet! Det är verkligen snabba leveranser! Överlycklig, och tusan så mycket fattigare är jag nu!



Det blev alltså Too Faced Status Gloss i nyansen Sugar Daddy, Too Faced Foiled Liners Ruby Slippers och ett penselset med 18 penslar från elevens egna importmärke. Den lilla metallicrosa necessären fck man med om man beställde två produkter från Too Faced och angav en kod i varukorgen! Jättesöt!

Läppglanset kommer att vara jättefint på någon person som är lite varmare i hyn än vad jag är, kanske någon med väääldigt mycket solbränna? Eyelinern gillar jag skarpt, den är riktigt snygg i färgen! Tids nog ska jag visa bilder på den i all dess prakt, metallic röd som den är... Och vad penslarna beträffar så vet jag inte riktigt än hur de är... Billiga såklart, och det märks ju litegrann redan nu, men först vid första tvätten brukar man märka hur de verkligen är! Så vi får se!


Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Härlig shopping, och snabba var dom! =)

2009-07-02 @ 10:13:12
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0