En sminkning jag gjorde i januari!

Detta var en sminkning som jag gjorde i januari. Det började med att jag och min pojkvän skulle se en film, men jag fann filmen oerhört tråkig, och nästan bara råkade ta fram en pensel och brun kakeyeliner....
Resultatet tittade fram efter hand, och det blev faktiskt väldigt coolt!
Det jag har använt är; Tid, brun kakeyeliner från EMITE,  Bodypaint från Stargazer i färgerna white, pink, yellow, green, orange och blue, svart kakeyeliner från EMITE, mascara, ögonbrynspenna, och ett litet klistermärke som jag fyndat på panduro... En hel karta med mobilsmycken kan vara till mycket glädje i smink!
Ha en vacker dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sjukt bra gjort!

2010-05-05 @ 15:17:07
Postat av: sminkjante

Otroligt coolt. Vilket jobb du lagt ner på detta.

2010-05-05 @ 16:45:16
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Therése

Kajsa; Tack! ;)



Sminkjante; Tackar tackar!! Jaa, som sagt så var filmen vääldigt tråkig... tror den handlade om en boxare i ett fängelse....! :P

2010-05-06 @ 12:54:57
URL: http://http:/fakelashes.blogg.se
Postat av: Sofia (nibblah)

Oh, vilket jäkla mästerverk! Älskar det mjuka detaljarbetet, så otroligt häftigt resultat! Kontrasten med "neonögat" är verkligen fantastiskt, himla snyggt gjort. Som vanligt är du GRYMT inspirerande och jag hoppas på att få se ännu mer :) (Den lilla strassdekorationen över ögonbrynet var pricken över i, du kan verkligen det här med detaljer!!)

2010-08-16 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0